پلاک ۱۴

سلام به همه دوستان گل و با صفا امیدوارم از وبلاگ بنده خوشتان آمده باشد پیشنهادات و نظرات خود را حتما به بنده اطلاع دهید /یاعلی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گفتگو با....

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ


گفتگو با....


خدای خوب من ... مابرای داشتن تو ریسمان نبسته ایم , دل بسته ایم

همین که حال دلمان خوب است برای ما کافیست

خدای خوب من ...

حسابگرانه تسبیح به دست میگیریم

و از تو بی حساب روزی میخواهیم

حسابگرانه ذکر میگویم

و از تو بی حساب نعمت میخواهیم

حسابگرانه نماز می خوانمیم وروزه میگیریم

و از تو بی حساب اجر می خواهیم،

حسابگرانه صدایت میکنیم

و از تو بی حساب توجه میخواهیم،

حسابگرانه بندگی میکنیم

و ازتو بی حساب خدایی میخواهیم،

همه اش شد من!

کاش می فهمیدم که همه اش باید تو باشد

می نازم به خدایی ات،

که بااین همه بی بندگی،خداییت حرف ندارد

ادینه خوبی داشته باشید..



خدایا ،،،،،،

من چیزی نمی بینم ، آینده پنهان است. ولی آسوده ام ؛ چون تو را می بینم و تو همه چیز را

پروردگارا ،،،،،

امروز برای همه دوستانم ،

عشق حقیقی ،،،،،

سلامتی ،،،،،،،

آرامش ،،،،،،


و نیکبختی ،،،،،

آرزو دارم. خدایا عطا کن به آنان هرآنجه برایشان خیر است و دلشان را لبریز کن از شادی و لبانشان را با گل لبخند شکوفا کن.

آمین ای مهربانترین مهربانان


ایام به خیر و شادی



التماس دعا....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
هادی مصلح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی